SB: tassa försöker följa order..

Varning för text med sex, vill du inte läsa om sex, gå till annan text… ska försöka mig på det första inlägget här på WP 😉

Hade fått order om att förbereda mig innan Tiger kom.. Skulle ha använt wanden, tagit fram glasstav och ligga på sängen redo. Gjorde mer än så. Hade låtit solen värma min kropp till huden var alldeles varm och kröp snabbt in i en dusch, rakade det sista så det skulle vara alldeles slätt och kröp sedan ner mellan lakanen. Började frysa lite av det svala tyget och brösten som knoppades av känslan smektes av tyget där jag låg. Förde ner ena handen och bara lät den kupa sig runt kullen, så skönt att känna hur hettan vaknar till.. att kunna ta en finger som bara lätt lätt trycker mot klittan och känslan att kroppen svarar direkt med att ge ifrån sig fukt och värme.

Tog den kalla böjda glasstaven och la den försiktigt i vecket vid ljumsken för att den skulle få värmas upp lite innan användning och lät sedan wanden leka. Direkt kom känslan.. det drar ihop sig, huden knottrar sig och med ett stilla stön kom första orgasmen redan efter några sekunder.. Hade ju inte fått lov till att komma… men tror jag blev förlåten av Tiger när Han minuter senare kom och tog hand om mig med starten att ha mitt huvud över sängkanten, mig liggandes på rygg lekandes med wand och glasstav i baken och hans sköna k-k långt ner i min hals. Nya orgasmer rullade in och mina stön blev endast dämpade av Hans hårda i min mun… Det blev en ljuvlig stund, sprutade ner ett golv av Tigers fingrar och fick slutligen njuta av Hans orgasm i min mun samtidigt som jag själv kom utdraget… Det är verkligen underbart att vara mig 🙂

/tassa

1 kommentar

Under sexblogg

Ett svar till “SB: tassa försöker följa order..

  1. Det är underbart att läsa om att vara dig också! 🙂

    /Hasse

Lämna en kommentar